Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu zo 05 sep 2010, 13:20

Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
 Hoe plaats ik een nieuw onderwerp? 
Auteur Bericht
beheerder

Bericht Hoe plaats ik een nieuw onderwerp?
Ten eerste, kies het forum uit, waar je je onderwerp wilt plaatsen.

Bijvoorbeeld, de categorie "Creatief" en dan het forum "Show je creatie". Klik deze aan.

Je komt nu in het forum terecht, waar je alle huidige onderwerpen die er al staan, kunt zien.

Als je zelf een nieuw onderwerp wilt maken, klik dan op deze knop:

Afbeelding

(Niet deze hier aanklikken, maar in dat forum dus! Deze knop staat er alleen maar zodat je weet hoe hij eruitziet!)

Vervolgens krijg je een nieuw scherm. De eerste regel kun je een onderwerpsymbool kiezen, standaard staat deze op "geen", maar je kunt dus ook een smily kiezen of één van de andere iconen die aanklikbaar zijn.

De regel eronder, is de naam van je onderwerp. Hier vul je bijvoorbeeld in "Mijn nieuwe creatie van datum xx-xx-xx." deze tekst zien de mensen dan in het forum staan, dit is de omschrijving waar je onderwerp over gaat dus.

Dan in het grote veld daaronder, typ je de daadwerkelijke tekst, dus wat je mee te delen hebt. Als je klaar bent, klik je op de knop "bevestig" helemaal onderaan, en je onderwerp komt erbij!

vr 03 apr 2009, 19:43
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 1 bericht ]